Styrelsepresentation: Jennie Svartsjö

Jennie Svartsjö, snart 21 år gammal, straight outta Bennäs hoods, allergisk för det mesta och byter hårfärg stup i kvarten. Bor och studerar i Jakobstad och trivs som fisken i vattnet. Jag studerar andra året formgivning med inrikting grafisk design och detta år fungerar jag som PR-ansvarig i Novium. Jag har också ansvar för enheten i Jakobstad.

Jag gillar att ha mycket på gång och hålla mig upptagen så ni hittar mig lite överallt. Jag sitter också andra året med i studerandeföreningen Skruvster som viceordförande och informationssekreterare.

Om ni har frågor är det fritt fram att kontakta mig via Facebook, om ni ser mig eller via mail: pr-novium@novia.fi

Ha de!

dd

Kommentera

