Styrelsepresentation: Jenny Melin

Hej!

Jenny Melin var namnet på mig som i år fungerar som Noviums kultur- och evenemangsansvariga. Född på internationella kvinnodagen 1995, vilket gör mig till 21 år gammal detta år. Uppvuxen i Malax på prärien med 70% lindor till grannar, på gott och ont.Studerar andra året till röntgenskötare i Vasa, Roparnäs och borde bli färdig i december 2017.

I Noviums styrelse har jag som ansvar kultur- och evenemangsansvarig vilket innebär främst iordningsställande av årsfesten, fastlaskiainen, vappen och BTS partyt på hösten. Jag har även studeranderepresentanter som underansvarsområde vilket betyder att det är mig ni skall kontakta ifall ni har frågor gällande ert uppdrag som studeranderepresentant eller om ni vill bli stud.rep.

I övrigt är jag en person som kan prata på om allt möjligt när som helst och varsomhelst.

So long, vi hörs, ses eller skrivs!

Styrelsebild.jpg

Kommentera

