Styrelsepresentation: Linda Holmström

Heissan!

I år har jag fått äran att vara Noviums viceordförande för styrelsen och tutoransvarig för Åbo och Ekenäs. Jag är stationerad i Ekenäs och är också Noviums Raseborgansvarig.
Jag studerar till Landskapsplanerare på det tredje året och under dagarna kan man hitta mej i skolan eller i Noviums kansli, så kom gärna in och hälsa på! Utanför skolan rullar mitt liv runt min pojkvän, hund, jobbet och annat roligt.
Bäst får man tag på mej via kansliet eller via mejl; tua-syd-novium@novia.fi
Ha de bra!

12921982_10206461218910034_770208767_o.jpg

Kommentera

