Styrelsepresentation: Jessica Koivunen

Hej!

Mitt namn är Jessica Koivunen, 22 år och hemma från soliga Gamla Vasa. Studerar tredje året till sjukskötare på seriegatan och planen är att bli färdig till julen detta år.  I Noviums styrelse är jag socialpolitisktansvarig samt tutoransvarig för Vasa och Jakobstad. Jag gillar att ha många bollar i luften och det händer inte ofta att jag sitter utan att göra en kväll. Förutom Novium sitter jag som ordförande i studentföreningen N.U.D. rf vid seriegatan.

 

Undrar du något är det bara att ta kontakt! Annars så ses vi i vimlet

Jessica Koivunen

sopo-novium@novia.fi

IMG_2278.JPG

Kommentera

