Styrelsepresentation: Clara Hindersson

 

Moin!

Nu är en serie styrelsepresentationer på kommande, och jag är först ut 🙂

I år har jag fått förtroendet att fungera som styrelseordförande av fullmäktige. Det tackar jag för!
Jag är stationerad i Vasa med företagsekonomi som utbildningsprogram. När jag inte studerar försöker jag, som så många andra, att röra på mej till bästa förmåga. På dagarna kan man oftast hitta mej i Noviums kansli på Wolffskavägen.

I styrelsen i år har vi någon med från alla orter. Det är ett bra schack med i år! En fin blandning av styrelseledamöter från olika utbildningar. Gå och säg hej till den ledamoten som finns på ditt campus!

Ifall du har något du funderar på, eller tycker vi behöver veta, så hör av dej 🙂

Bäst får jag infon om man mailar till so-novium@novia.fi (so står för styrelseordförande).

Ha det gött!

Clara

Kommentera

